שאלות נפוצות

בוודאי , האתר מאובטח בפרוטוקול אבטחה SSL 128BIT המחמיר ביותר בהתאם לדרישות חברות האשראי.

אתר צ'יפי מופעל ע"י צ'יפי קניות ברשת בע"מ, הגיע לעולם בתחילת שנת 2014 על מנת להנגיש ולהקל על הצרכן הישראלי את הקניות באתרי הסחר הגדולים בעולם,לרבות איביי ,אמזון,אליאקספרס ועוד רבים וטובים.

החיים בצל יוקר המחיה הביא את יזמי אתר צ'יפי למסקנה כי הצרכן הישראלי מעונין מאוד לקנות באתרי הסחר אך יש כמה דברים מהותיים שמנועים ממנו כמו,שפה , כרטיס אשראי בינלאומי,שירות לקוחות ועוד.

אתר צ'יפי מתבסס ברובו על השפה העברית , שירות הלקוחות באתר ניתן בשפה העברית , לא צריך כרטיס אשראי בינלאומי וכל הדאגות מול המוכרים יטופלו על ידנו.

ניתן לרכוש באתר בכל כרטיס אשראי ישראלי ובינלאומי , כרטיסי דיירקט , כרטיס נטען של דואר ישראל מלבד דיינרס.

כל הזמנה שמבוצעת מועברת לצוות האתר לבדיקה ומאושרת ע"י המוכר. אנו עושים זאת על מנת לבטח את ההזמנה שלכם שאינה מועברת לנוכלים , אם לא קבלתם אישור הזמנה לאחר 3 ימי עסקים,פנו אלינו בדחיפות לשירות לקוחות באתר.

זמן אספקה ממוצע של מוצר שמגיע מחו"ל הינו עד 35 ימי עסקים (לא כולל שישי,שבת וחג) , המוצר נשלח מארצות רחוקות בד"כ ואף עובר שרשרת ידיים בדרך , מגיע לדואר ישראל ונקודה אחרונה אצלכם. כאשר המוצר במעבר בין מדינות ועדין לא נכנס לישראל לא ניתן לבדוק באיזה שלב הוא ולכן יש להמתין לתאריך האספקה המקסימלי.

יש להכנס באתר לחשבון שלי - > ההזמנות שלי - >פירוט ההזמנה ולדווח בכפתור דיווח על המוצר שלא התקבל.

כאשר יתקבל הדיווח תפתח פניה בהגנת הצרכן באתר שממנו הוזמן המוצר ואנו נעמוד על זכותכם לקבל את המוצר או כסף בחזרה.

שים לב , אתרי הסחר העובדים בשיתוף פעולה עם את צ'יפי נותנים אחריות להגעת המוצר של 60 ימים , במידה והמוצר לא הגיע עד לתאריך האספקה המקסימלי יש לדווח על כך בדף ההזמנות באתר

עד 7 ימים מתום תאריך האספקה המקסימלי . במידה ועברו 7 ימים מתום תאריך האספקה המקסימלי האחריות של אתרי הסחר על הגעת המוצר פגה ולא נוכל לעשות כלום בנידון.

אנא דווחו בזמן שנעמוד על זכויותיכם.

 

לא, אין לנו מלאים , אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אתרי הסחר הבינלאומיים ומספקים לכם הגולשים פלטפורמה נוחה וקלה להזמנה מהאתרים שעובדים איתנו בשיתוף פעולה.

כן , עליכם לפנות אלינו בצור קשר בצירוף מספר הזמנה ואנו נגיש בקשה עבורכם למוכר להחזרת מוצר.כאשר נקבל אישור , נשלח אליכם באימייל את כתובתו של המוכר,עליכם לשלוח בדואר רשום את המוצר כאשר הוא סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש למוכר בכתובת שנמסור לכם.

יש לשלוח אלינו את מספר המעקב בהקדם האפשרי.

כאשר המוכר יקבל את המוצר בחזרה ישלח אליכם זיכוי  בקיזוז דמי ביטול עפ"י חוק הגנת הצרכן לכרטיס האשראי שעמו בוצעה ההזמנה.

ממש לא , הקמנו פלטפורמה מתקדמת על מנת שתוכלו לקבל את כל הפרטים על כל מוצר בשפות הבאות : עברית,אנגלית,צרפתית וערבית. בכל דף מוצר קיימת אפשרות תרגום לשפות הנ"ל.

 

בוודאי , תוכל להכנס ל"הזמנות שלי" באתר ולראות את כל ההזמנות שבצעת בחשבונך , סטטוס הזמנה ומספרי מעקב (תלוי במוצר , לא כל המוצרים מקבלים מספרי מעקב).

באתרי הסחר השונים קיימים עשרות אלפי מוכרים מרחבי העולם , כל אחד מהמוכרים עושה את שיקול העלות שלו והאם כדאי לו לשלוח את המוצר לישראל.

חלק מהמוכרים לא מעוניינים לשלוח את המוצר לישראל ועל כן מופיעה ההודעה "המוכר לא שולח לישראל" , בחיפוש נוסף תמצאו את אותו המוצר אצל מוכר אחר ששולח את מוצריו לישראל.

בצ'יפי, אנחנו מאמינים בשירות מהיר ולא ב"אשליה" של שירות ולכן אנחנו לא עובדים עם טלפונים.
זה אולי נשמע מוזר אבל בשנות הפיעלות שלנו למדנו שמרגע פתיחת הקריאה ועד למתן פיתרון - זמן הטיפול הקצר ביותר הוא כשלא משתמשים בטלפונים.
לכן, אין טעם לפנות אלינו בבקשות ליצירת קשר בטלפון כי פיזית אין טלפונים בחברה. במקום זה, יש לתאר את מהות הפניה כאן במייל והצוות יענה במהרה.
תודה על שיתוף הפעולה!
במידה ולא מצאת תשובה או שאתה צריך את עזרתנו לחץ כאן